25 Eylül 2012 Salı

keyifli bi an

    Eylül'ün ortasına kadar tatil yapmanın en kötü yanı artık belli süreden sonra  yaş ortalamasının giderek artan insanlar olmasıydı ama onlarla vakit geçirmekte oldukça keyifliydi.Özellikle öyle bi çift varki bu kadar şeker bu kadar tatlı olamazlar ikiside hukuk mezunu,her cumartesi rakı-balık keyfi yapan,muhabbetlerine doyum olmayan yaşlarının ilerlemesine ragmen bunu asla kabul etmeyen,enerjik ve hoş sohbetleriyle hem çok şey ögreniyorum hemde çok keyif aldıgım insanlardı.

Ve işte o anlardan bi kare paylaşmak istedim:)

6 yorum:

  1. hiiii ne şekerler yaa :)

    http://bgcloset.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler,evet inanılmaz şekerler:)

    YanıtlaSil
  3. eylül ortasına kadar tatil yapayım da yaş ortalaması tavan yapsın tatilcilerin sorun değil. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet uzun sürsünde, bende razı oldum :)

      Sil
  4. çok daha keyifli olan; sahilde bu gençlerle buluşabilmektir. :)) paylaşmaktır... kıskandım bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle :)yaş ortalaması bana yakın insanlarla hep beraberim paylaştıklarım belli ama bu gençlerle bambaşka muhabbetler,sohbetler çok keyifliydi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...